Wednesday, November 24, 2010

true or dare ?

permainan berani mati punya lahh wa ckp sme lu , der ! haha . aku rse ckup lah skali nie aku pilih dare kan . aku akan pilih true . tapi pilih true bermakna death . haha . td byk pusingan dah kmi maen . sgle rhsia dan slah pham telah pun kami selesaikan tadi . haha . seronok kerja aku tadi . hmm . okayy okayy okayy . opsss . tersasul pulak . okayy fine . now , aku nk cite sikit sepanjang perjalanan game kami tadi . macam nie , aku pilih true jer awl2x tau . smpai satu tahap , semua kne pilih dare jer sbb asyik pilih true dari tadi . okayy lahh , dengan berat hati pn accept lah jugak . first kne ain , hbs rasnah bg die kerja . haha . ain pulak , kenakan aku . haha . hampehh . pastuh aku pass pula pada rasnah . haha . lagi masak die kene dengan aku . then , rasnah kenakan fyn . sian fyn . fyn bagi pulak kat pika dan akhirnya ke kak amy and alyaa . kalau kau org tgk tugasan kami kan , sti kau org kmi dah rncg . sdgkan tak . kami tak rncg pun . haha . yg penting , kami dah jdk mcm sedang bergotong royong pulak . haha . gara2x aku lah tuh . haha . nie carta die .


ain - lipat semua baju yang di ampaian , and gosok baju2x nak pkai besok .


rtka - make up. n cuci toilet bilik sndri (gara2x dnda pertama mcm jdk tuan puteri. bru ditmbh)


rasnah - bersihkan umah , sapu smpah, buang sampah .


fyn - cuci toilet dua .


pka - kemas bilik 1 .


k. amy - kemas bilik master .


alyaa - kemas n bersih kan dapur termasuk peti ais . 


haha . amacam ? macam dirancang kan ? n macam gotong royong je kan ? hehe . best tau snanye . start kul8 , masing2x dah mula buat tugasan masing2x . seronok aku tgk dorg buat kerja . aku pulak smpai nangis2x sbb nak kne make up . bnda yg tak pernah2x aku buat sepnjg hidup aku . haha . perubahan yang ketara lahh .


p/s : jgn maen true or dare kalau kmu tak cukup brni .

No comments:

Post a Comment