Tuesday, February 22, 2011

dream high

aku rase macam nak gila dah minggu nie . aku kusyuk gle tengok DREAM HIGH sampai aku lupa buat benda laen . cerita die bukanlah ada hari2x , and masih belum ada ending , tapi disebabkan cerita die dah nak sampai kat penghujungnya semakin aku GHAIRAH nak tau ending die . (ayat tak menahan) . cerita ini , memang buat aku rase macam2x lah . sedih + geram + nyampah + happy + kelakar + sweet + romantik = bengang bengong . haha . dahsyat dow cite nie . hehe . kalau kau org semua berkesempatan , marilah join aku usha cerita nie . next week adelah ending die . cant wait for it ! =) jom aku perkenalkan watak2x utama cerita nie . pasangan utama cerita ini bagi aku adalah hyemi + sam dong , kemudian jil guk + baek hee , n last is jason + pil suk .. hehe

kim soo hyun as song sam dong

suzy as hye mi

taecyeon as kim jil guk

eunjung as yoon baek hee

wooyoung as jason
iu as kim pil suk


ini adalah photoshoot mereka untuk drama ini . sila saksikan .. hehe =D









No comments:

Post a Comment