Monday, October 25, 2010

facebook, myspace, freindster ....


bila ckp sal tiga perkara nie, sti sume cm "eleh, fb lah lbey best" . haha. cm tak sedar diri lak ckp cm tuh kan.. (aku pn sme).. kalau dlu, time school, ayt yg bese dgr .." korg ade ms tak weyh...?? aku nk add..or add lah aku.." ...haha. cm kelaka ble ingat balek. aku pun pnah ckp cm tuh gak. but, if zmn sblm tuh pulak .. "weyh kau crk lahh aku at fs if ade pape ea..."..lg sadis dgr ayt nie, ahaha. budak2 skrg mne nk lyan dah ms ke fs tuh. yg dorg tau??? facebook facebook facebook. aishh. ape lahh nk jdk..(merungut utk dri sndri). tp takleh nk buat ape2 lahh. manusia hanya mengikut peredaran mase shj. if dah zmn itu adelahh myspace..maka myspace lahh utama, dn begitulah seterusnya. manusia tak bersalah. haha. (protect dri sndri).

ini hal laen plak..cbe korg tgk aku punya kes. haha. lg dahsyat + sadis. aku rase cm tak patut pun ade. smpi aku rse nk dlete pn akaun ms n fs. but aku tak smpai hati. mb kwn2 aku yg ade fs, n ms..takde fb aku. (walaupun sounds cm agk musykil, haha). tp itulah kenyataan. aku tak smpi hati nk delete akaun ms n fs aku. so, aku biarkan even tak berupdate. aku malas pun. fb pun aku dah malas nk lyan. hmm. (but still on even once a day).hehe.

cbe lihat ini ;

ini facebook aku, even pic die pun
yg bru2 pny. haha.

ini myspace aku, even pic die pun,
aku letak yg 2thn pas pny. hehe.

ini friendster aku..
lagi aku taktau nk ckp ape..
tgk tarikh updated suda.

aku bkn jhat taknak updated friendster and facebook, masalahnye..kekangan mase mengehadkan pergerakan aku. (ayt tak tahan jer). haha. mmg nyatanye..itulahh. adoyy. lagipun. kwn2 rmai at facebook lahh. jdk maaflahh myspace and friendster. but aku takkan delete pun dua2 akaun uh. syg dow.. hehe.

p/s : kalau rase2 nk add aku at dua akaun uh..add jelahh hehe. 

No comments:

Post a Comment