Monday, October 25, 2010

album mata berdarah .. ?

sounds killer jer kan..? haha. hakikat nyer. niie adelahh perjnjian antara 3 gadis. (erkk. maybe 4..but aku tak knal sorg lg..)..n sorg judgers. dimane, aku terpakse menahan mata aku dari berdarah ketika melihat mereka mengupload editted pic mereka bersama kekasih aku siwon pada 28hb ini, spt yg dijanjikan. mak ai, bolehke aku tahan beb? ahha. cool down..cool down..kompem lahh aku boleh kan..? haha.


aku akan tunjukkan at korg candidates die ea.. ehehehe..


NAIEQA IXANI ;






EUN QA ; 






N OUR JUDGERS ;






syarat2 permainan :


1) pic kne sme gaya ngn artis kite suka uh..
2) edit lahh gne ape2 pun..asalkan ngn org tuh..
3) every week akn ubh artisnye. ikot giliran.
4) mesti dgn niat, buat org jeles. haha. (peserta laen)
5) judgers sti adillah kan. hehe...


p/s : minggu nie dgn siwon. aku risau mata aku betul2 berdarah. haha. aku berdoa lahh agar aku mng ea? ehhee....btw, updated later okeyy...=)

No comments:

Post a Comment