Monday, October 18, 2010

korang dgr baek2....\

sgt2 gempak lahh video nie. haha, aku gle jatuh hati ngn video nie, korg tau tak ape yg istimewanye video nie, sbbnye dorg nie(orchestra nie)..medley kan sume lagu2 korea yg fames2 sskrg nie lahh. haha. korg try dgr baek2. berhati2 lahh dgr. kalau tak nnt tak pasan lagu2 ape. ha, aku sediakan snarai lgu die ikut turutan. dgr ade tak sme ngn lagu asal. sti ade lahh kan. haha. best gle dow. aku suke aku suke aku suke. haha. oleh krn aku dn kau dah like sgt..haha, ape kate kte dgr sme..slmt mendgr dn menghayati yer....<3

  1. SHINee- Lucifer and Ring Ding Dong,
  2. Super Junior- Bonamana, 
  3. UKiss- Man Man Hani,
  4. t-ara- I Go Crazy Because of you,
  5. Beast- Shock,
  6. Big Bang- Haruharu,
  7. FT Island- I Hope, 
  8. Wonder Girl- Two different tears, 
  9. Beast- Mystery, 
  10. 4Minute- HuH, 
  11. T-ara- Bo Peep Bo Peep, 
  12. 2AM- Can't let you go even if I die, 
  13. DBSK- I Believe, 
  14. SNSD- Gee.




korg dgr tak dgr tak? haha. best kan. pasan tak lagu 4minutes n t-ara bo peep bo peep tuh digabungkan..? sti tak kan.. haha. korg kne peka n alert sket time uh. g ulang dgr balek. baru akan pasan. aku pun byk kali ulang bru pasan. haha,. aku dah ulang dgr byk kali sbb best sgt,. n takleh lupa ahh. sgt best yer dorg punye arrangement. tepat combination yg dorg gne. haha. lagu plak, yg fames2 sumenye. sgt best ah jdknye. hehe. smua lagu yg aku suke ahh kirenye. haha, okelahh2..slmt mendgr lagi skali lahh ea..bye2...

No comments:

Post a Comment