Sunday, October 17, 2010

sambutan hari lahir miss dhevaki di cohort 2-1

ha, dgr tajuk mcm meriah kan? mmg meriah habislahh. tau tak ape jdk time nie. ha, nie kami nk cte. mse ie nk dkat2 ngn exm dah. so, miss mlas nk ajar. bg kami pluang blaja sndri kononnye. tapikan, kami punyai suatu rncgn yg agk "comel"..kami mau buat suprise birthday party tok die. mcm nie, kesahnye. kami duduk dlm kelas mennti kehdrn die.tetbe die dtg apabila luqman ckp die dah smpi. so, kami rmai2 jerit lahh "HAPPY BIRTHDAY" kan, pastuh miss mcm terharu. dan mungkin die dah dpat agk kan. haha.pastuh, time tuh juga, kmi kumpul duet n beli kek secret resipi utk miss. n after dah beli smua. upacar potong kek dijalankan. n kmudian miss g suap kat sorg2. aku dok blkg, maka lmbt lah lg time aku smpi. tapi dlm mse yg sme..ben,sgt takott n malu kata die. sbb umo dorg nk dkat sme. then, aku ckp lahh professional jer. aggp jer mcm lecturer. then, akhrnye lpas juga. hehe. dah hbs mkn kek. ade sket lebih. miss pun buatlahh kuiz. bg yg mng, leh amek kek tersebut. dn aku tak menang pun~!! haha. spt bese, sesi photography bermula slpas itu.


ahakz~!! jejaka idaman IUCN (kononnye).
haha. nielah die fahmi, tgh2 tuh aku lahh.
n tepi skali tuh, kwn aku yg paling sempoi, fyn~!!

korg tgk nie, ha~!! nielahh die bdk2 klas aku.
cohort 2-1..mcm best kan..
si luqman uh, dah syok posing at bwh tuh. haha.
nmpk tak aku kt mne? hehee.

oleh krn nie besday miss en, dimaafkan jika die sibuk
time nie. haha. sbb time amek pic pn die
smpt menjwb SMS die tau. haha.

nie miss dah ready dah~!! ayuhh~!!
kita bergambar..
.

kami semua menahan ketawa. haha.
ade pulak yg buat lawak kt dpan uh.


okeyy, time pic nie, sy ske. hehe.
sume tampak ready yer. hehehe.

begitulah kesah yg terjdik disebalik tarikh lahir miss dhevaki tersebut,hehe. but semua itu mmg tinggal kngn. miss suda pergi tinggalkan kami, atas urusan kerja. tak mengapalahh. asalkan kngn bersamanye kekal dihati ini. memori bersamanye cukup indah. krn die lahh, aku sntiasa mendapat markah cemerlang dlm subjerk bichemistry, aku terhutang budi padanye. uhuhu..moga dimana pun die berada, die sentiasa mendpat yg tbaek buat dirinya.

p/s : mungkin kami terlupa menghargainya ketika die tiada..tp dgn cara perpisahan ini, kdg2 buat kita sedar, bertapa bernilanya sesorg itu buat kita juga. jdk, hargailah die smntra ade. tq~!!


the writers :
artiekaloveintheice~!!

No comments:

Post a Comment