Friday, November 26, 2010

bestfriend ever after .

jeti from snsd . jessica + tiffany .

mesti kau org tertanya2x napelah aku dok letak pic dua org nie , dan ape kaitan mereka dengan aku punya tajuk en ? ha , aku nak cite lah sal keakraban mereka nie , aha . mereka sgt2x rpat ea . mereka nie , dah lah kebetulan lahir sme2x at california dan balek korea , masuk snsd nie . jadik kwb baek . perangai pulak ade keserasian . ngam abis lah bagi aku . aku sangat2x suka mereka ini . especially tiffany lahh . hehe .

tengok2x , sampai ade yang edit pic dorg dok sblh2x la.
sbb semua tahu mereka mmg rpat . hehe .

inilah die bukti kombinasi dara o + b sangat berkesan ye . tiffany memegang drah o dan jessica darah b . ha , mereka nie sangat sesuai bersama . ape kaitan dengan darah ? sbb psikology dra mereka berdua ngan utk bersama dn menjadi rapat . hehe . kalau bukan mereka pun , rmai lah artis2x laen yg kwn2x baek atau ape , adelah dr kombinasi darah o + b . ehe . sangat2x sesuai katanye . bagus lah yer . 

kau org prasan tak , dua org nie , sgt2x cntek nye ? aku jeles lah . dorg mmg sgt cntek . ape2x pun dorg pkai or buat . aishh . jeles nie . 

tengok2x . semua nye nak dkat2x dirinya .

masih dkat2x lagi . cbe tgk tuh . aha

mereka nie , kalau dilihat dengan teliti sangat2x ea rpatnye mereka . sbb byk pic mereka duk dkat2x . mahupun bergambar dekat2x . jrg tgk jauh2x . even dlm show nk dok dkat2x lah  . haha . smpikan SM pernah buat lgu untuk mereka berdua tajuk HEAVEN . hehe . akrabnye mereka punya pasal lah . aha . tau tak , dorg nie , peminat smpi buat fan video sndri . jeti moment . n sgt fames tau . haha . jangan taktau tau . kah2x .

okayy lah . aku cte nie skdr kongsi ape aku suka . kita mg patut jdk cm mereka . hrgai shbt yg ade . okayy ?

p/s : kwn byk . tp shbt yg phm n hormati kita , satu dlm seribu . okayy >


No comments:

Post a Comment