Sunday, November 14, 2010

penghargaan...

bila cerita sal penghargaan, buat aku rase terharu plus happy. tak sangka, blog aku yg biasa2x nie, membuat org laen menghargainya. bunyi mcm bangga and berlagak jer kan..?? tapi inilahh luahan hati aku. aku buat blog nie, krn aku ingin memenuhi mase lapang aku. tak sangka, masih ade yg menghargai dan terharu pabila melihat blog ini. mmg ini sebuah peringatan buatmu miss. miss dhevaki, org yg membantu aku, merealisasikan impian aku. terima kaseh miss..sy juga menghargai miss. hehe.






aku sgt2x terkejut dan berbangga, terima kaseh miss krn menjenguk blog sy yg tak seberapa ini miss. itu semua tanda ingatan sy pada miss. tiada laen mmpu sy buat, slaen mengabadikannya disini miss. terimalahh.


p/s ; ini bukan utk publisiti. harap maklum.

No comments:

Post a Comment