Wednesday, November 10, 2010

tiba2x ....

penyakit tak boleyy tido aku dtg balek. adoyai. penyakit yg paling berbahaya buat aku. sbb dlm kelas sok, mulalah aku jadik ank kucing crk ibunya. terngendeng2x kat org, sbb ngntuk. adoyai.. ape lahh masalah kesihatan mata kau nie, artieka oi!!! aku kadang2x bila dah atas katil tuh, mmg nak tido sesangat2x nyer dah. tapi bila aku dah mula pejam mata, aishh, dtg balek penyakit tuh, terbukak balek mata aku. adoyai. tak sangka sungguh. aku ade penyakit pelik macam nie kan. haha. sti kau org pelik habis ngn aku kan..?haha. aku pun pelik dengan diri aku, apatah lagi dengan yang laen kan.? haha. no comment. hmm. ape aku nak cakap ahh? ntah. bila otak memlm macam nie, sakan blur lahh kan. haha. okayy lahh. aku stop kat sini. bye2. 








No comments:

Post a Comment